Hello Big Apple! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Hello Big Apple! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Hello Big Apple!

Door: Kirsten Fijneman

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

29 April 2013 | Verenigde Staten, New York

Nou, we zijn gearriveerd hoor! We zijn net in het hotel en we hebben een kamer op de 10e verdieping! Erg tof. Helaas geen uitzicht over de stad, maar we weten in ieder geval dat hier geen kakkerlakken of inbrekers komen haha.

Wij gaan de boel verkennen, vanavond komt het uitgebreidere verslag!

Liefs, Kirsten & Trudy & Riek

• 29 April 2013 - 22:00

'sma Kit:

nou fijn hoor, we zijn blij dat jullie er zijn en klaar zijn voor het grote avontuur ;-)
    hier alles kits bij kit hoor ha ha fijn gewerkt en met lara gespeeld en bij die papa afgeleverd. daar is ook alles ok. wij hopen dat jullie n geweldige week hebben, dus geniet 3 musketiers!!!