Dag 15 Struisvogels, wijn, wijn en wijn - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Dag 15 Struisvogels, wijn, wijn en wijn - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Dag 15 Struisvogels, wijn, wijn en wijn

Door: Kirsten Fijneman

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

03 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Deze ochtend hebben we een beetje uitgeslapen en we zijn daarna op ons gemakje gaan ontbijten. Na het ontbijt zijn we op weg gegaan naar Stellenbosch. Onderweg kwamen we weer langs een hoop struisvogelfarms en de omgeving was erg mooi. We reden tussen de bergen door en zijn een keer gestopt om het uitzicht te bewonderen. Toen we richting Stellenbosch kwamen reden we door de wijnlanden. Overal waren druivenranken en wijnproeverijen. Stellenbosch staat bekend om de wijnproeverijen in de omgeving en wij blijven hier 3 dagen. We geven niks om wijn, dus we gaan op zoek naar een leuk alternatief om te doen. Morgen gaan we waarschijnlijk naar Hermanus om walvissen te spotten. Onze laatste bestemming zal Kaapstad zijn voor 4 dagen.

Tot morgen!

PS. Helaas geen foto’s de komende dagen, want we hebben maar een beperkte datalimiet :(

• 05 Augustus 2013 - 15:52

Truud:

Mmmh...zuid afrikaanse droge witte wijn!!!! Jaaaaa.....