Dag 18 Shop ‘till we drop - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Dag 18 Shop ‘till we drop - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Dag 18 Shop ‘till we drop

Door: Kirsten Fijneman

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

06 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag konden we EIN-DE-LIJK naar Kaapstad vertrekken. We hebben ontbeten en zijn toen snel weg gereden. Om 11.00 uur stonden we bij Huijs Haerlem om in te checken. Helaas was het heel de dag regenachtig dus echt bij het strand gaan kijken ofzo was er niet bij. We besloten maar iets te gaan zoeken wat binnen was en we hebben wat gevonden! Het V&A Waterfront shopping centre. We hebben lekker heel de middag geshopt en winkeltjes gekeken. ’s Avonds hebben we hier wat gekeken en als toetje hebben we een ijsje bij Häagen-Dazs gehaald. Morgen gaat we Robbeneiland, de gevangenis en het museum bezoeken. Om daar te komen moeten we weer met een bootje oversteken, dus ik hoop dat het dit keer wel goed gaat! Overmorgen willen we naar het Table Mountain National Park, waar we ondere andere de pinguins op Boulders Beach kunnen gaan bewonderen.

Tot morgen allemaal!

• 07 Augustus 2013 - 10:53

Theo:

hai mark en kirsen groetjes van ons allemaal het is echt vet cool wat jullie allemaal beleven was toch een goede keus van jullie om naar zuid africa te gaan hier is alles prima en best saai want wij beleven weinig we werden wel gestoord vannacht omdat het alarm afging het ding is zo gevoelig dat het rook detecteerd van onze buren dus het doucheraam maar weer dichtlaten voortaan nou misschien zien jullie mumbble wel tapdansen tussen al die pinguins hahaha nou tot hoors en nog veel plezier je pa en ma