Dag 2: Life is like a box of chocolates… - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Dag 2: Life is like a box of chocolates… - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Dag 2: Life is like a box of chocolates…

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

18 Mei 2014 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

You never know what you're gonna get. Daar kwamen we vanochtend wel achter. Toen we extra vroeg waren opgestaan om een nieuwe navigatie te gaan kopen, bleek de linkerachterband van de auto leeg te staan. Klinkt herkenbaar niet? Twee jaar terug hadden we in Las Vegas hetzelfde probleem. We hebben gebeld met Alamo en die sommeerden ons om naar de dichtstbijzijnde Firestone te gaan. Leuk idee, maar lastig zonder navigatiesysteem. Dit lukte uiteindelijk, maar die bleek dicht te zijn. Bovendien was alles afgesloten, want er was een evenement gaande; Bay to Breakers. Hier kwam zo’n 100.000 man op af. Dat konden we er ook nog wel bij hebben. Uiteindelijk vonden we één garage die open was, maar die hadden een wachttijd van enkele uren omdat één medewerker vast zat in het verkeer. Net op het moment dat we besloten dan maar rustig terug naar het vliegveld te rijden kwam die ene medewerker aan. Hij kon onze band repareren en dat duurde maar 20 minuutjes, godzijdank! Ondertussen zijn we snel gaan ontbijten bij Starbucks. Daarna zijn we op pad gegaan, want we hadden een rit van 7 uur voor de boeg en we hadden al 3 uur vertraging gehad. We zijn bij Best Buy gestopt om een navigatie aan te schaffen. Toen waren we ein-de-lijk klaar om op pad te gaan. Onderweg hebben we een prachtige omgeving gezien. Veel bergen en op het laatst zaten we op een hoogte van 9000 ft. Op deze bergtoppen lag sneeuw en waren er mooie beekjes. Rond 19.00 uur arriveerden we bij ons motel, Holiday Haus in Mammoth Lakes. Hier werden we meteen door allerlei borden gewaarschuwd voor beren, dus dat is een goed teken. Hopelijk gaan we morgen beren zien! We zijn snel wat gaan eten en daarna terug gegaan, want dit was best een vermoeiende dag. Morgen zijn we van plan om een route te gaan lopen en naar Devil’s Postpile te gaan. Morgenavond zullen jullie weer van ons horen!

Liefs!

• 19 Mei 2014 - 09:39

Riek:

Hallo allemaal, wij lezen wel dat de reis goed begonnen is maar hopen dat jullie tooch veel plezier hebben. Groetjes en xxx uit Oosterhout.

• 19 Mei 2014 - 12:59

Trudy:

Zooooo en nu berg schoenen aan en die starbucks eraf lopen, hi hi....jammer van de band en navigatie zeg......maar hopen dat vanaf nu alles voorspoedig loopt!!! En als je een beer ziet,RENNEN!!!!!! ;-) dikke kussen uit het warme nederland...joe hoe...ps Kirstie, mijn eerste sportles zonder jou gaat al niet door, hi hi....moet afscheid nemen van tante bets :-( ze zullen wel denken bij tacoyo ;-)

• 19 Mei 2014 - 13:53

Theo:

Wat jammer van die navigatie en de lekke band but doint worry stay happy jullie hebben het goed opgelost so what stay possitief en beleef nog vele mooie dagen groetjes uit Oosterhout

• 19 Mei 2014 - 14:07

Jolanda:

Heerlijk Kirsten, jouw verhalen lezeln! Ik val in herhaling he! :-). Vind het zo leuk om te lezen! Maar jullie hebben alweer het een en ander meegemaakt.......heeeeeeeel veeeeel plezier! Goed uitkijken, en kijk uit naar je volgende blog!!! Dikke kussss uit Breda xxx

• 19 Mei 2014 - 18:57

Eddy:

Nou vang maar een beer voor mijn veel succes met berenjacht Kirsten en Mark groetjes