Dag 7: The day after… - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Dag 7: The day after… - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Dag 7: The day after…

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

23 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmiddag werden we wakker, want we hadden de wekker niet gezet. Het was al 12.15 uur toen we voor de eerste keer onze ogen openden.. Wow, wat waren we moe en nu deden bij ons alle drie de voeten enorm veel pijn. We zijn rustig wat gaan eten en zijn toen The Strip op gegaan. We hadden nog een hoop hotels te bekijken, dus we hebben onszelf bij elkaar geraapt en zijn gaan lopen. MGM Grand hadden we gisteravond al gezien en het Luxor, Excalibur, New York, New York en Bellagio hadden we bij ons vorige bezoek al gezien. Nu gingen we eerst naar The Venetian. Wat een supergaaf hotel! Het is totaal in Venetiaanse stijl, inclusief gondels aan de buitenkant waar je in kunt. Daarna gingen we naar de Fashion Show Outlet, die ook op de strip zit. Vervolgens zijn we gaan kijken bij Ceasar’s Palace, wederom een indrukwekkend hotel. Het valt wel op dat bijna alle casino’s er aan de binnenkant hetzelfde uit zien. Toen we klaar waren bij Ceasar’s Palace kwamen we aan bij Bellagio, waar de fonteinenshow op het punt stond om te beginnen. Ik heb nog nooit zo’n mooie show gezien! Hij duurt helaas maar 5 minuten, maar is het zeker waard. Hierna gingen we naar Paris, ook dit is een supermooi hotel. Als je binnen loopt lijkt het alsof je buiten in een Franse wijk rondloopt. Het plafond is bijvoorbeeld blauw met wolken geschilderd en de vloer is gemaakt alsof je over een soort kinderkopjes loopt. Tot slot zijn we overgestoken naar The Cosmopolitan en het Aria hotel. Aria is het duurste hotel van Vegas en dat was ook wel te zien. Het was superluxe en daar liepen een hoop rijke mensen rond. Tegen 23.00 uur hadden we het helemaal gezien en hebben we de monorail terug gepakt, want we wilden niet weer gaan lopen. We zijn snel gaan slapen, want de dag erop was het weer tijd om in te pakken en door te rijden naar de volgende locatie; Page, Arizona.

Liefs xxx

• 25 Mei 2014 - 11:24

Riek:

Als jullie zo laat terug komen is het niet verwonderlijk dat je uitslaapt.En hoe gaat het nu met de voetjes? Groetjes pa&ma

• 25 Mei 2014 - 17:54

Kirsten:

Mn voeten zijn gelukkig alweer bijna bekomen! Xxx