Dag 10: Arches National Park - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Dag 10: Arches National Park - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Dag 10: Arches National Park

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

26 Mei 2014 | Verenigde Staten, Moab

Zo slecht als het weer gisteren was, zo goed was het nu. Het is heel de dag rond de 30 graden geweest en de airco heeft overuren gedraaid. We zijn in de ochtend naar Arches National Park vertrokken, waar we veel mooie gesteenten hebben gezien. Er waren allemaal rode stenen die zijn ontstaan door erosie van ijzer. Er waren balancerende rotsen, maar ook bogen, vandaar de naam Arches National Park natuurlijk ;-) Rond 15.00 uur hadden we alles gezien en zijn we lekker gaan chillen in het zwembad van ons hotel. De afgelopen dagen hebben we laat gegeten (gisteren zelfs pas om 21.30 uur) dus rond 17.15 uur zijn we eruit gegaan om ons op te frissen en rond 18.30 uur zaten we aan tafel. We waren lekker op tijd klaar, dus we hadden nog tijd om rustig op onze kamer te zitten. Michael is gaan sporten, Mark is uitgebreid in bad gegaan en ik ben bezig gegaan met de verslagen en het opslaan van de foto’s. We willen snel nog wat foto’s plaatsen, maar internet is zo ontzettend langzaam dat dat belachelijk lang duurt.

xxx

• 27 Mei 2014 - 11:09

Riek:

We horen al wel dat het weer daar beter is als hier, maar als het goed is krijgen we hier ook wat beter weer in het weekend. Had ik ook al verteld dat we vrijdag gaan eten met pa &Corry? Nog veel plezier en goed insmeren.xxx