Dag 9: There is no reservation in our system, guys - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Dag 9: There is no reservation in our system, guys - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Dag 9: There is no reservation in our system, guys

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

25 Mei 2014 | Verenigde Staten, Moab

Vanochtend zijn we naar Moab vertrokken, waar we 3 nachten verblijven. Onderweg zijn we gestopt bij de Horseshoe Bend en Glen Canyon Dam. Hier hebben we een paar mooie foto’s gemaakt van de Colorado River. Rond 18.00 uur kwamen we aan bij ons hotel, Holiday Inn. Er bleek wat mis te zijn gegaan, want onze boeking stond niet in het systeem. Na een aantal telefoontjes kwamen ze erachter dat Booking.com (waar ik de hotels heb geboekt) een fout had gemaakt. Ze hadden onze reservering een dag eerder geplaatst, dus dan zouden we een dag eerder daar aan moeten komen. Gelukkig is alles recht gezet én we kregen een mooie kamer, in het nieuw gerestaureerde deel van het hotel. Het regent maar 10 dagen per jaar in Moab, maar het begon enorm te storten toen we arriveerden. We zijn in de avond alleen uit eten gegaan en daarna in ons hotel gebleven. We hebben de route gepland voor morgen, want dan gaan we naar Arches National Park!

Liefs xxx

• 27 Mei 2014 - 11:20

Riek:

Daar moet je echt je moeder voor zijn om eerst dag 10 en dan dag 9 te lezen , maar het komt wel goed (hoop ik) Tot het volgende verhaal.xxx

• 28 Mei 2014 - 05:44

Kirsten:

Haha is ook een beetje mijn fout hoor ma, had eerst per ongeluk 2x dag 9 geplaatst. Jazeker, morgen gewoon dag 11 gaan lezen hahaha. Xxx