Dag 12: Dead Horse Point - Reisverslag uit Grand Junction, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Dag 12: Dead Horse Point - Reisverslag uit Grand Junction, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Dag 12: Dead Horse Point

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

28 Mei 2014 | Verenigde Staten, Grand Junction

Vandaag hadden we een relatief kort ritje, 2½ uur. We zijn eerst even bij Dead Horse Point gaan kijken en daarna zijn we door gereden naar Grand Junction. Hier blijven we maar één nachtje, dus we hebben er een relaxdagje van gemaakt. We hebben in het zwembad gelegen, zijn laat op de avond wat gaan eten en hebben allemaal lekker gedoucht en daarna in bed gehangen. Terwijl ik in bad lag hebben de jongens basketbal gekeken, Miami Heat tegen Indiana Pacers. De Pacers hebben nét gewonnen, dus de mannen waren happy. Morgen gaan we naar Estes Park, bij de Rocky Mountains!

xxx

• 29 Mei 2014 - 10:17

Tamara:

Leuk hoor om je verslagen te lezen!
    Ben heel benieuwd naar de foto's!

Veel plezier nog en geniet ervan!! xxx

• 29 Mei 2014 - 11:02

Jolanda:

Dat is ook wel eens lekker een rustig, relax dagje tussendoor! Superleuk om jullie zo te volgen!! Heeeeel veel plezier nog! Tot het volgende verslag! Xxx

• 29 Mei 2014 - 11:56

Theo:

WE vinden het echt heel tof dat jullie zoveel plezier hebben onder elkaar en we wachten vol spanning op de verslagen en de foto,s So have a lot of adventure and fun greetings Theo&Riek