Hello San Francisco! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Hello San Francisco! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Hello San Francisco!

Door: kfijneman

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

18 Mei 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo lieve lezers!

Onze vlucht is prima verlopen. Toen we gisteren onze rental car op gingen halen hebben we een upgrade gekregen. We rijden nu in een grote Kia Sorento!
Ons hotel, Holiday Inn Golden Gateway, is gelegen in Nob Hill.
Gisteravond hebben we gegeten bij één of ander fancy restaurant met de op twee na beste steak van de USA, Ruth Chris Steakhouse. Het was duurder dan we gepland hadden, maar zeker het geld waard!
Voor vandaag hebben we een route uitgestippeld. We beginnen in Fisherman's Wharf en van daaruit vertrekken we naar Alcatraz. Daarna vervolgen we onze weg naar North Beach, Chinatown, Union Square, Japan Town en Russian Hill.
Vanavond gaan we weer op zoek naar een restaurant om te eten en daarna gaan we de Golden Gate Bridge bewonderen.

Het is hier nu 08.00 uur, dus we gaan lekker ontbijten. Tot het volgende verslag! xxx

• 18 Mei 2012 - 15:06

Joke:

Hee buuf.....
    Je zit al in The States!! Nou ik ga je volgend hoor!!! Heel veel plezier en tot lees'.

• 18 Mei 2012 - 16:20

Jolanda:

Heel veel plezier!
    En we houden jullie in de gaten.......:-)

xxxxxxjes

• 18 Mei 2012 - 19:02

Truud En Ruud:

geweldig fijn dat alles goed is gegaan!!kijk uit naar t volgende verslag! geniet ervan x x

• 18 Mei 2012 - 19:09

Lindsey:

Hoi hoi!

Mooie foto's en die skyline op Michael's Facebook was echt super mooi!!

Ik volg jullie op de voet, haha!

Geniet er van jullie 3!
    Oja, Michael ik heb je smsje nog ontvangen, exact om 23.00 uur zoals je zei xD