La Jolla (Spaans voor juweel, bijnaam van LA) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu La Jolla (Spaans voor juweel, bijnaam van LA) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

La Jolla (Spaans voor juweel, bijnaam van LA)

Door: kfijneman

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

06 Juni 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

We zijn vandaag eerst langs het conventiecentrum Staples Center gereden, waar de E3 momenteel plaatsvindt. Hier spelen onder andere ook de Lakers, Clippers, Sparks en Kings.. De E3 is alleen toegankelijk voor de pers, dus het enige wat we konden doen was erlangs rijden en wat foto's maken.

Daarna zijn we naar Hollywood gereden om de Walk of Fame te lopen. Die was best lang! De meeste namen op de sterren herkenden we niet eens, waarschijnlijk acteurs e.d. van heel lang geleden. We konden echter de afdrukken in cement niet vinden, maar ik heb zojuist op internet gekeken dus daar gaan we morgen misschien nog heen.

Vervolgens zijn we door West Hollywood naar Beverly Hills gereden. In Beverly Hills hebben we in een parkeergarage geparkeerd, maar hij pakte de creditcard niet. Toevallig kwam er net een vrouwtje aan lopen die vroeg of we locals of tourists waren. Toen we hadden uitgelegd dat we niet konden betalen, bood ze aan om het voor ons te betalen. We zeiden dat dit niet nodig was, maar ze stond erop. Erg lief van haar! Toen ze weg ging adviseerde ze ons nog om naar de Crumble Bakery Shop te gaan, want daar waren de cupcakes heel erg lekker. Er was ook een Sprinkles Cupcakes -die bekend was van tv- maar daar stond een enorme rij en de cupcakes waren daar niet half zo lekker zei ze.

We zijn over Rodeo Drive gelopen, waar alle dure winkels te vinden zijn; Louis Vuitton, Prada, Chanel, Jimmy Choo, etc. We hebben op het laatst twee Cookie Dough cupcakes gekocht bij Crumble Bakery Shop en die waren inderdaad delicious!!

Morgen is alweer onze laatste dag. Op de planning staan nog; 1000 steps beach, Grauman's Chinese Theatre (voor de handafdrukken) en eventueel The Arboretum.

• 07 Juni 2012 - 11:24

Riek:

dat ziet er goed uit. Nog veel plezier vandaag. See you friday.