Our lucky bunny's luck ran out - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Our lucky bunny's luck ran out - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Our lucky bunny's luck ran out

Door: kfijneman

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

24 Mei 2012 | Verenigde Staten, Springdale

Hallo allemaal!

Vandaag leek onze dag goed te beginnen nadat we hadden ontbeten bij Starbucks en vertrokken met een halve liter milkshake van Blizz Frozen Yogurt.
Niets bleek echter minder waar... Toen we onderweg waren naar The Bellagio begon er een lampje te branden in de auto. We hebben in de parkeergarage van het hotel geparkeerd en de banden gecheckt. Er bleek een spijker in onze rechter voorband te zitten. Op zich geen probleem, want we hadden een speciale verzekering afgesloten die dit alles zou dekken. Toen hebben we contact opgenomen met Alamo. In eerste instantie wilden ze ons niet helpen en vervolgens wel, maar moesten we een uur wachten. Prima, wij wachten... Toen werden we omgeroepen naar de main lobby van The Bellagio. Tegen de tijd dat we daar waren (we moesten door het casino omdat we gebeld hadden bij een payphone), had de monteur al opgehangen. Toen hebben we weer opnieuw gebeld naar Alamo die ons vertelden dat we weer een uur moesten wachten. Hier hadden we weinig trek in, dus nogmaals gevraagd of ze iemand zo snel mogelijk konden sturen. Ze wisten het adres van The Bellagio niet.. Hoe is dat mogelijk?! Zo'n beetje het grootste en duurste hotel van de wereld! Uiteindelijk is er iemand gekomen, maar hij kon niet meer doen dan onze band opnieuw oppompen. Hij adviseerde ons naar het vliegveld te rijden en daar naar Alamo te gaan. Daar hebben we onze auto kunnen ruilen voor een andere, want om te wachten tot de band vervangen was duurde te lang.
Al met al hebben we zo'n 3 uur moeten wachten, waardoor we geen tijd meer hadden om nog meer van Vegas te zien. We hebben gauw wat foto's vanuit de auto genomen en zijn doorgereden naar ons hotel Cliffrose Lodge & Gardens in Springdale. Onderweg kwamen we erachter dat we ook onze annual pass vergeten zijn in de vorige auto, waarvoor we $80 hebben betaald. Deze gaf ons toegang tot alle parken, dus we moeten een nieuwe kopen.

Dit hotel ziet er wel erg mooi uit en we zitten recht tegenover het zwembad. Het is hier wel een uur later, omdat we nu Utah zijn in plaats van in Nevada. We gaan even kijken of we vanavond nog dingen kunnen bezichtigen en anders gaan we morgenochtend weer op tijd vertrekken naar Zion National Park.

Ondanks alle tegenslagen hebben we er nog steeds zin in! Eerst eten zeggen ze in Oosterhout, dus we gaan nu een restaurant zoeken om te bikken.

• 25 Mei 2012 - 17:00

Jolanda:

Zooooo, jullie hebben al heel wat meegemaakt.........;-)
    Komt allemaal goed schatje!
    Ik vind het echt leuk om jullie verhalen te lezen, en de fotoos te zien!

Ik wacht op jullie volgende verslag!
    Fijne vakantie verder
    xxx

• 25 Mei 2012 - 19:19

Riek:

We hebben het verslag gelezen en ook de fotos bekeken .Allemaal erg leuk.We zijn gewoon jaloers, maar we hopen dat jullie nog veel plezier hebben en van die mooie verslagen sturen.Groetjes en heel veel knuffels, ook van Balou en Nibbit.