Bryce Canyon National Park - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Bryce Canyon National Park - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon National Park

Door: kfijneman

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

25 Mei 2012 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Allereerst bedankt voor al jullie superleuke reacties!!

Gisteravond hebben we tot een uur of half 12 in de hot tub gezeten, want die was gewoon dag en nacht open. In Zion is het een stuk minder warm en er staat een lekker windje. Ideaal! En er waren een hoop leuke hagedissen en kolibries te zien.

Vanochtend hebben we een beetje uitgeslapen en daarna hebben we de was gedaan. Na nog even rond gekeken te hebben zijn we door Zion National Park gereden. Ook dit was weer een erg mooi gebied. We hebben veel rotsformaties bekeken, zoals Wheeping Rock en Temple of Sinawava. We hadden graag Angels Landing bekeken, maar dit was een hike voor ervaren hikers dus hier hebben we ons niet aan gewaagd.

We zijn inmiddels gearriveerd bij Bryce Canyon Resort. Morgenavond is er hier een BBQ met muziek e.d. waar we naartoe gaan. Erg gezellig! De komende twee dagen verblijven we hier en dan rijden we door naar Lake Powell.

Het is hier nu 10 voor 6, dus tijd om te eten (alweer.......). Jullie horen snel weer van ons!

• 26 Mei 2012 - 09:17

Wilma En Ben :

Zo te lezen hebben jullie het nog steeds naar jullie zin. Jullie zien veel en gelukkig nemen jullie geen gevaarlijke risico's. Leuk dat jullie elke dag even een verslagje maken, zodat ik weet dat alles goed gaat ( moeders instinct) Geniet er nog van en tot de volgende keer. Groetjes Wilma en Ben