Bryce Canyon National Park 2 - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Bryce Canyon National Park 2 - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon National Park 2

Door: kfijneman

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

26 Mei 2012 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Toen we vanochtend uit bed kwamen was het behoorlijk koud. Het is hier zo'n 15 graden en het regende. Dat was wel even wennen na zoveel dagen goed weer te hebben gehad! Het waait hier bovendien ontzettend hard, wat het nog kouder maakt.

We zijn toch op tijd vertrokken om naar de Canyon te gaan. We zijn begonnen bij Rainbow Point en zijn zo terug gegaan langs Farview Point, Para View, Bryce Point, Inspiration Point, Sunset Point, Sunrise Point en tot slot Fairyland Point.
Overal zijn we gauw foto's gaan maken en vervolgens weer de auto in gedoken want we waaiden zowat weg. Op de terugweg hebben we even gegeten en toen zijn we gaan zwemmen. Nu zitten we even in de lobby om deze blog te plaatsen en vanavond gaan we naar dat evenement, Cowboy Dinner nog iets.. Ze gaan het naar binnen verplaatsen vanwege het slechte weer, dus we zitten in ieder geval uit de wind :)

Als het meezit staan we morgen extra vroeg op om naar de zonsopgang te kijken in Fairyland Point, want dan schijnt het kleurenpalet op zijn mooist te zijn.

Hieronder kunnen jullie nog een foto zien van Fairyland Point overdag.

Tot morgen!

• 27 Mei 2012 - 07:04

Wilma En Ben:

Vanmorgen zijn wij ook vroeg op gestaan heerlijk zonnetje en 23 graden gaan naar Burgers Zoo beetje genieten jullie ook veel plezier daar en na regen komt zonneschijn
    Greetings Wilma En Ben