The City of Angels - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu The City of Angels - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

The City of Angels

Door: kfijneman

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

05 Juni 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

We hebben vandaag de stranden bezocht. We zijn begonnen in Long Beach en zijn daarna naar Venice Beach en Santa Monica gereden. Bij Long Beach heb ik even mijn voeten in het water gestoken, maar toen we bij Venice Beach aankwamen was het daar al te fris voor. Het waaide ontzettend hard op de pier. We hebben wel hele mooie foto’s kunnen maken van de zonsondergang daar. Bij Santa Monica zijn we de pier op gegaan, waar altijd een kermis staat. Helaas was een deel afgesloten, omdat er één of ander privéfeest was. Het was wel leuk om te zien met al die lichtjes.

Ons hotel is helaas niet zo geweldig, we hebben inmiddels wel wat hotels gezien maar dit hotel is het slechtste tot nu toe. Gelukkig is het hier in LA niet zo warm -maar 30 graden met een windje erbij- want we hebben geen airco. Ook ziet de badkamer er nogal vervallen uit, maar het is schoon dus het kan ermee door. Bovendien zijn we hier toch bijna niet op onze kamer, alleen om te slapen :)

Morgen bezoeken we Beverly Hills, West Hollywood en Hollywood. Als we nog tijd over hebben kijken we of er meer leuke dingen te doen of te zien zijn.. en anders gaan we gewoon lekker naar het strand!

• 06 Juni 2012 - 17:13

Riek:

Je kunt helaas niet altijd in een goed hotel zitten, maar wij halen de 30 graden toch al niet dus ben best jaloers op dat weertje.groetjes en knuffels van ons en de katten.

• 06 Juni 2012 - 17:30

Wilma En Ben:

Hallo alles gaat nog goed daar lees ik en precies wat je zegt je bent op je kamer alleen om te slapen en douchen en verder nog lekker genieten van je reis want het eindpunt nadert
    XX Wilma en Ben

• 06 Juni 2012 - 18:11

Jolanda:

Ooooooh leuk!!
    Ik lees Beverly Hills, Hollywood en naar het strand!
    Heerlijk! Nog lekker genieten jullie!

Groetjesssssss xxxx