Terug naar het normale leven.. - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Terug naar het normale leven.. - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Terug naar het normale leven..

Door: kfijneman

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

10 Juni 2012 | Nederland, Oosterhout

Hallo allemaal!

Zoals de meesten van jullie al wel wisten zijn we vrijdagavond veilig thuis gekomen, na wat vertraging te hebben gehad op London Heathrow. De terugreis is over het algemeen heel goed verlopen. We waren blij dat we ons bed in konden duiken, maar het nieuwe ritme wordt wel weer even wennen!

We hebben een geweldige reis achter de rug en we hebben ontzettend veel gedaan en gezien. Ik denk dat ieder van ons wel zijn favoriete plek heeft, maar alles bij elkaar hebben we een prachtige ervaring op gedaan!

Ik kan een rondreis zoals deze dan ook aan iedereen aanbevelen. Er zijn wel wat dingen die we een volgende keer anders zouden doen, maar we hebben het heel erg naar ons zin gehad. Iedereen die enthousiast is geworden van onze verhalen; vraag het gerust als je iets wilt weten of als je tips nodig hebt voor je eigen reis!

• 10 Juli 2012 - 09:41

HELLO: