Terug naar het normale leven.. - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Terug naar het normale leven.. - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Terug naar het normale leven..

Door: kfijneman

10 Juni 2012 | Nederland, Oosterhout

Hallo allemaal!

Zoals de meesten van jullie al wel wisten zijn we vrijdagavond veilig thuis gekomen, na wat vertraging te hebben gehad op London Heathrow. De terugreis is over het algemeen heel goed verlopen. We waren blij dat we ons bed in konden duiken, maar het nieuwe ritme wordt wel weer even wennen!

We hebben een geweldige reis achter de rug en we hebben ontzettend veel gedaan en gezien. Ik denk dat ieder van ons wel zijn favoriete plek heeft, maar alles bij elkaar hebben we een prachtige ervaring op gedaan!

Ik kan een rondreis zoals deze dan ook aan iedereen aanbevelen. Er zijn wel wat dingen die we een volgende keer anders zouden doen, maar we hebben het heel erg naar ons zin gehad. Iedereen die enthousiast is geworden van onze verhalen; vraag het gerust als je iets wilt weten of als je tips nodig hebt voor je eigen reis!

• 10 Juli 2012 - 09:41

HELLO:

Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,