Chillen in Central Park - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Chillen in Central Park - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Chillen in Central Park

Door: Kirsten Fijneman

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

02 Mei 2013 | Verenigde Staten, New York

Hi all!

We hebben weer een drukke dag achter de rug. Vanochtend zijn we naar Times Square gegaan om daar op de bus te stappen voor de Uptown en Harlem Tour. We kwamen een bakery van Crumbs tegen en daar hebben we heerlijke cookie dough cupcakes gekocht voor onderweg! We zijn langs Central Park gereden en daar zijn we uitgestapt om Strawberry Fields te bezoeken. Hier wordt John Lennon herdacht en we hebben er mooie foto's gemaakt en ondertussen onze cupcakes naar binnen gewerkt. Daarna zijn we door Harlem gereden. We mochten uitstappen, maar dit hebben we niet gedaan omdat onze voetjes al behoorlijk moe waren! Op de terugweg van deze tour kwamen we langs de andere kant van Central Park en toen zijn we uitgestapt en hebben we een wandeling langs het Jacqueline Kennedy Onassis Reservoir gemaakt. We hebben een tijdje staan wachten bij het Metropolitan Museum om weer opgehaald te worden, maar dit duurde erg lang en de camera was inmiddels leeg. We hebben de metro terug naar het hotel gepakt om de camera op te kunnen laden en wat te gaan eten. Bij de Chinees om de hoek hebben we gegeten. De Chinezen kenden zelf hun menu blijkbaar niet zo goed, want ze brachten niet helemaal hetgene wat we besteld hadden. Ach ja, het was in ieder geval lekker!

Daarna zijn we weer naar Times Square gegaan om de Night Tour bus te pakken. Deze bus heeft ons langs het Empire State Building en Chrysler Building gereden. Ook zijn we over de Manhattan Bridge gegaan en konden we foto's over het water maken. De tourguide was erg leuk en enthousiast, hij maakte het tripje extra leuk!

Toen we terug kwamen was het inmiddels donker, dus toen hebben we foto's op Times Square gemaakt. We zijn daarna lekker gaan shoppen bij Hershey's, de M&M Store en Sephora. Rond 00.10 uur hadden we er genoeg van en wilden we terug.

Met voeten die al flink op de proef werden gesteld zijn we op zoek gegaan naar de metro. Het eerste station was gesloten, gelukkig vonden we al snel een alternatief. Rond 00.30 uur waren we in het hotel en inmiddels is het 01.45 uur! We gaan nu gauw slapen, want morgen staan er onder andere Ground Zero en een boottocht op de planning.

Het weer is hier trouwens prachtig, 20 graden en volop zon!!

• 02 Mei 2013 - 08:08

Bernice:

Hey hallo daar
    Wat een leuke verhalen zeg. Geniet er lekker van. Wij hebben aamkomend weekend weinig internet in euro disney dus nog veel plezier!!!goed uitkijken met zijn allen en vast (niet te snel natuurlijk) een fijne terug reis

Dikke kus bennie bernice en davy

• 02 Mei 2013 - 09:58

Michael:

Dat is toch iets aparts... Chinezen in Amerika... Ik kreeg toen in San Francisco ook al niet wat ik had besteld, haha. Klinkt allemaal wel errug tof daar!

• 02 Mei 2013 - 16:03

Theo:

hey meiden was weer een leuk reisverslag hahaha chinees verkeerd ik ben gisteravond met ruud en johan naar iron man 3 geweest heel vette film veel over te top en 2en half uur een lange zit waren pas om 2 uur s,nachts thuis heb weer 2 pakketjes voor kirsten binnengehad ben met opa naar theo geweest moest zijn bed repareren en vanavond op visite bij martin en jolanda robert en misschien amber nou tot hoors en nog veel plezier later

• 02 Mei 2013 - 17:09

Truud:

Dankje ben, Bernice en davy!!! Heel veel plezier in euro disney!!!! Ik ga vandaag voor nikes kijken!!!! Dikke kussen x x veel liefs x

• 02 Mei 2013 - 17:43

Jolanda:

Hallo schattekus!!

Wat een heerlijk verhaal weer!
    Enne..........hebben jullie de naked cowboy ook gezien op Times Square? :-)
    Nog veel plezier, geniet van alles en elkaar!

Dikke kussssss xxxx

• 02 Mei 2013 - 20:05

Claudia:

Meiden...wat klinkt t allemaal super zeg!!!Geniet...en have fun!

Dikke x

• 02 Mei 2013 - 22:53

Theo:

goedenavond meiden ben net terug uit breda was weer gezellig robert heeft chinees eten van zijn werk meegebracht speciaal voor moi vondt ik heel lief dus morgenavond lekker chinezen weet niet meer hoe het heet maar volgens tante jolanda is het heel lekker dus mmmhhh moest jullie de hartelijke groetjes doen van ome martin tante jolanda robert amber ps kunnen jullie die regencape,s uitproberen morgen bij de niagara watervallen houdt ons ma het nog vol de bikkel groetjes theo later

• 03 Mei 2013 - 08:05

Renske:

Hallo wereldreizigers,

Weer zo'n schitterend verhaal! Ik reis met jullie mee langs alle bezienswaardigheden en geniet door het prachtige verslag! Ik hoop dat we, als jullie weer thuis zijn, ook een heleboel foto's te zien krijgen van alles waar over geschreven wordt!

Geniet ze weer verder, en héél véél plezier!

• 03 Mei 2013 - 11:17

'sma Kit:

hai three musketiers ;-) jullie doen het fantastisch hoor, zo op jezelf en alles gaat toch super vlekkeloos!! op lost and found na.....maar dat is net de bijkomstige vrolijkheid!! en herinnering!!
    het ziet er zeker super geweldig uit! ben heel erg benieuwd straks.
    poppedijntje ligt te slapen en zal zeker wel over jullie dromen ha ha.
    ze doen het geweldig die paps en poppedijn!!
    ik kwam om 1 uur 30 vannacht thuis vanuit limburg werken........
    dus geniet maar intens!!
    love end miss joe. dikke vette xxxxxxxxxxx alle 3