Lake Powell - Reisverslag uit Wahweap, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Lake Powell - Reisverslag uit Wahweap, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Lake Powell

Door: kfijneman

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

27 Mei 2012 | Verenigde Staten, Wahweap

Hallo lieve lezers!

Het Cowboy Dinner Concert van gisteravond was erg gezellig. We hadden er eerst onze bedenkingen bij, maar uiteindelijk bleek het wel leuk te zijn. We hebben aan de bar gegeten en kennis gemaakt met Craig, de eigenaar van het hotel. Tegen half 11 zijn we terug gegaan naar onze kamer, om de volgende dag vroeg op te kunnen staan.
Om 06.00 uur ging de wekker en toen hebben we ons snel aangekleed en zijn we naar Fairyland Point gereden. Helaas bleek de zon toch al te ver op te zijn. Vervolgens zijn we nog gauw richting Sunrise Point gegaan, maar ook daar hadden we pech.
Toen hebben we onze spulletjes ingepakt en zijn we naar Lake Powell gaan rijden. Onderweg zijn we gestopt bij Lone Rock Beach, waar (hoe logisch) Lone Rock te zien was. Toen we vanmiddag arriveerden bij ons hotel Lake Powell Resort in Wahweap hebben we meteen een boottochtje gereserveerd. We zijn met de boot vanuit Wahweap Marina gaan kijken bij Antelope Canyon, Glen Canyon Dam en de Navajo Canyon.
We hebben ook gekeken wat het kost om een jetski te huren, maar dat is best duur.
We zijn nu in de staat Arizona, dus de klok mag weer een uurtje terug. Het is nu 16.45 hier. Bovendien is het hier een stuk warmer dan in Bryce Canyon. We blijven hier één nachtje en morgen rijden we door naar Monument Valley.

• 28 Mei 2012 - 07:47

Wilma En Ben :

wij vinden het allemaal geweldig wat jullie zoal meemaken en ook fijn dat de zon weer terug is bij jullie veel plezier nog en wij blijven jullie volgen dus blijf maar sturen
    XX Wilma en Ben