First day in The Big Apple - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu First day in The Big Apple - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

First day in The Big Apple

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

30 April 2013 | Verenigde Staten, New York

Hallo allemaal!

Het is in New York 6 uur vroeger dan in Nederland. Op het moment dat ik dit schrijf is het hier 20.30 uur en we liggen allemaal voor pampus op bed. Wat een enerverende dag!

We zijn om 10.00 uur gaan vliegen en we kwamen wat eerder aan dan verwacht. Toen we uit het raampje keken bleek het ook hier te regenen. Beetje jammer! Maar de regen was gelukkig snel weer weg.
Het was bij de douane eigenlijk vrij snel gedaan, ze waren een stuk vriendelijker dan dat ik gewend ben van Amerikaanse douanebeambten! Vervolgens moesten we de shuttlebus zien te vinden. Ook dit is uiteindelijk gelukt. Na een ritje in de achtbaantaxi kwamen we rond 14.30 uur aan bij ons hotel Comfort Inn Chelsea.

We hebben rustig alles uitgepakt en zijn daarna op verkenning gegaan! We besloten vandaag niet meer naar Carlo's Bake Shop te gaan, want hier hadden we de kracht niet meer voor. We zijn gaan lopen richting 5 Napkin Burger waar we om 18.00 uur een reservering hadden.

Onderweg zijn we al langs de Flatiron Building en een hoop toffe winkels gekomen. We hebben inkopen gedaan bij Sephora en Duane Reade. Ook hebben we geprobeerd een metroticket voor heel de week te nemen. Na talloze pogingen hadden we ze eindelijk bemachtigd!

Om 17.30 uur kwamen we bij 5 Napkin Burger aan en mochten we meteen aan tafel. We werden in een booth gezet en kregen de menukaart. Na onze chicken wings, calamares en hamburgers binnen een uur naar binnen te hebben gewerkt besloten we dat het genoeg was voor vandaag. We hebben de metro terug gepakt en zijn lekker terug naar het hotel gegaan waar ik dit nu zit te schrijven. Al met al valt de drukte ons nog erg mee, maar ja we zijn nog niet op Times Square geweest!

Voor morgen staat er een tour met de hop on-hop off bus gepland!
Dan volgt er uiteraard weer een verslagje!

Greetings from The Big Apple!

• 30 April 2013 - 11:52

'sma Kit:

nou kan de eerste ogenblikken al niet meer kapot ha ha. truud maar goed dat je de credit card bij hebt!!! ik weet dat je aan mij denkt doe dan ook maar in die mooie shops ha ha. je kleintje komt nu net binnen en wil ook typen naar mama ;-0 oeeee oeeeeeeeeee en dikke xxxxxxxx van jou stuk xxxxxxxxx

• 30 April 2013 - 12:03

Renske Fennema:

Geweldig Truudje, ik ga jullie van dag tot dag volgen (als iemand van jullie iets schrijft tenminste!) geniet er van met zijn drieën. Dit wordt een geweldige ervaring, dus veel foto's en verhalen hé. Dikke kus van ons uit Drimmelen. Renske

• 30 April 2013 - 21:44

Jolanda:

Hallo lieve schatten! <3

Leuk hoor om jullie zo te volgen........en Kirsten, jij schrijft altijd zo leuk!! (vind ik)
    Tot het volgende verslag en fotoos! Heel veel plezier, en geniet!!
    Dikke kussss uit Breda xxxx

• 01 Mei 2013 - 06:45

Trudy:

Ja leuk hé hoe Kirsten schrijft, ze zei wat wil je erin zetten....ik schrijf maar, das veel leuker....maar bedankt voor jullie berichtjes! Kirsten schrijft nu ons verslag van vandaag en dat was heel wat!!! Van zeven tot twaalf in de weer geweest,dussss..... Dikke kus voor jullie x

• 01 Mei 2013 - 06:52

Truud:

Oh en mam heb al wat voor jou hoor!!! X