Goodbye City that never sleeps! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Goodbye City that never sleeps! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Goodbye City that never sleeps!

Door: kfijneman

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

19 Mei 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Daar zijn we weer!

We hebben gisteren een hoop mooie plekken bezocht. We hebben besloten om niet met de auto te gaan en dat was een goede keuze, want het was ontzettend druk op de weg. Bovendien zijn de straten hier ontzettend stijl! Dus we hebben ons voornamelijk verplaatst in Cable Cars en MUNI buses. We zijn naar Fisherman's Wharf gegaan en van daaruit vertrokken naar Alcatraz. Het was erg gaaf om te zien, maar veel delen waren afgesloten in verband met instortingsgevaar. Daarna zijn we lekker bij Subway gaan eten en doorgelopen naar Lombard Street. Hier zijn we naar de Crookedest Street gaan kijken. Dit is een straatje dat het meest kronkelig is van heel de wereld. Het naar boven lopen was al een hele onderneming, want de straten liggen hier op bergen. Vervolgens zijn we op de Cable Car gestapt en naar Chinatown gereden. Dit is echt een hele ander wereld! We hebben Chinees gegeten en de mensen daar spreken echt heel gebrekkig Engels. Het was mooi om te zien en ik heb een Lucky Cat gekocht voor op mijn slaapkamer :)
Na Chinatown zijn we naar Japan Town gegaan, maar dat was niet erg interessant. Daarna gingen we naar Union Street Shops, maar we hadden ons vergist en moesten eigenlijk bij Union Square zijn, waar we dus net vandaan kwamen want dat lag tegen Chinatown. Toen hebben we besloten om maar richting de Golden Gate Bridge te gaan. We hebben daar uiteraard even een foto gemaakt voor in ons plakboek.. En we hebben een hoop foto's van anderen mogen maken, want iedereen wilde op de foto met de brug!
Tot slot zijn we weer met de bus terug gegaan en hebben we een lekkere Angus Burger op bij de MacDonald's.

We zouden graag alle foto's laten zien, maar MICHAEL is het kabeltje van zijn camera vergeten! Gelukkig hebben we ook een aantal foto's met onze telefoons gemaakt, om jullie toch een impressie te kunnen geven. We gaan vanmiddag wel op zoek naar een winkeltje om een kabel te kopen.

We gaan zometeen ontbijten en dan naar Yosemite National Park rijden. Daar slapen we midden in het park in hotel Yosemite View Lodge.

• 19 Mei 2012 - 15:45

Lindsey:

Is de derde foto niet het gevangeniseiland?? Kan even niet op de naam komen; het lijkt er wel ontiegelijk op!

• 19 Mei 2012 - 16:03

Eefje:

Alcatraz, yes it is, Lindsey (: ..
    Super gaaf joh! Geniet ervan!
    En veel plezier Michael (en de rest ofcourse!)

• 19 Mei 2012 - 16:51

Monique En Johan:

Echt super! Erg leuk ook om jullie zo een beetje te kunnen volgen. Heel veel plezier nog! Liefs Johan en Monique

• 19 Mei 2012 - 17:19

Wilma En Ben :

hoi goed om te horen dat alles goed gaat en jullie al veel hebben gezien.en Michael we hebben maar 10 keer gezegd dat je ook dat kabeltje moest meenemen,maar goed veel plezier daar en tot het volgende verslag

• 19 Mei 2012 - 18:26

Jolanda:

Heeeeeej!!

Echt leuk om jullie zo te volgen........
    Heel veel plezier en geniet ervan!
    Dan genieten wij van jullie verslagen en fotoos! :-)

Dikke kus uit Breda xxx

• 20 Mei 2012 - 13:03

Joke:

Hee Kirsten.... Wat leuk om te lezen dat jullie zo genieten!! Hou dit gevoel nog even vast..... Want daar komen mooie leeservaringen uit voort!! En ik kan dan weer genieten!!

(Y)