Monument Valley & Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Monument Valley & Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Monument Valley & Grand Canyon

Door: kfijneman

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

29 Mei 2012 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Vanochtend zijn we toch richting Monument Valley vertrokken om te gaan offroaden. We hebben er best een tijd over gedaan, want het was één en al gaten, hobbels en zandpaden. We hebben zelfs onderweg een keer vast gezeten in het woestijnzand toen ik de heuvel op moest rijden! Gelukkig kwam een indiaan ons uit de penarie helpen. Het was een avontuurlijke rit en we zijn blij dat we hem alsnog gedaan hebben. Onze zwarte auto was inmiddels rood gekleurd van al het zand. We hebben even wat gegeten en zijn toen dezelfde route terug gaan rijden om richting de Grand Canyon te gaan. Onderweg hebben we even een tussenstop gemaakt bij de MacDonald’s, want ik wilde graag een chocolade milkshake aangezien ze die in Nederland uit het assortiment hebben gehaald.

Eenmaal bij de Grand Canyon gearriveerd mocht de klok weer een uur terug, dus nu is het weer 22.00 uur. Ik blijf het vreemd vinden..
We hebben al een paar mooie views gezien en we zitten in Yavapai Lodge aan de South Rim. Morgenochtend gaan we op tijd ons bedje uit om naar het vliegveld te gaan, want we gaan een helikoptertocht over de Grand Canyon maken!

• 30 Mei 2012 - 06:26

Wilma En Ben:

Jullie boffen maar dat ze daar nog indianen in het wild hebben anders ken je mooi zelf aan het graven
    Voor je helivlucht veel plezier en we kijken uit naar de foto's
    XX Wilma en Ben

• 30 Mei 2012 - 08:07

Riek:

hoi hoi, ik hoor wel dat het nog steeds goed gaat.Kijken jullie wel uit met die helicopters? Groetjes uit het(nog steeds) zonnige Oosterhout.

• 30 Mei 2012 - 11:27

Jolanda:

Nog steeds superleuk om jullie verslagen en fotoos te bekijken!

Wat een indrukken allemaal!! Gaaf!

Veel plezier nog,
    Groetjes uit Breda xxx

• 31 Mei 2012 - 04:35

Kirsten Fijneman:

Haha ja wij waren erg blij met die indiaan! Hij moest heel het stuk terug lopen, dus we hebben hem nog wat geld gegeven om water te kopen.

We hebben opgepast met de helikopters. We kregen eerst een instructievideo en vervolgens werden we begeleid door een ground crew, dus er kon niks mis gaan! :)

xxx