Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Palm Springs

Door: kfijneman

04 Juni 2012 | Verenigde Staten, Palm Springs

Gisteren zijn we na ons ontbijtje richting Palm Springs gaan rijden. Het was best een lange rit, 4½ uur! We hebben in The Renaissance geslapen, best een luxe hotel. Eer dat we er waren was het bijna etenstijd dus we zijn op zoek gegaan naar een plek om te eten. De jongens hadden wel zin in KFC, dus daar zijn we heen gereden. Helaas was de kip daar niet te nassen.. We zijn daarna naar de Mac gegaan om kipnuggets te eten!
Terug bij het hotel besloten we maar te gaan zwemmen, want alles wat er te doen was kon je niet zien in het donker. Ze hadden ook een bubbelbad, waar we na een tijdje in gingen zitten. Er kwam een man voorbij die het heel stoer vond dat we in het bubbelbad zaten, want hij vond het veel te warm. Uiteindelijk kwam hij bij ons zitten om te kletsen. Hij was behoorlijk dronken, maar het was een hele vriendelijke en grappige vent. Zijn vrouw kwam er ook bij en we hebben met ze zitten praten over voetbal (hij was een groot Liverpool fan), auto's, en andere dingen.
Toen zijn vrouw wegging om te gaan douchen, kwam ze binnen een paar minuten terug om te zeggen dat haar tas weg was. Iemand had hun spullen gestolen! Het was een grote gele Ed Hardy tas, dus het leek ons dat iemand het wel gezien moest hebben. De beveiliging is erbij gehaald, maar die avond hebben ze hem niet terug kunnen vinden. We weten niet hoe het verder afgelopen is, maar het was wel behoorlijk balen! Zoiets verwacht je niet in een hotel zoals dit. Het was overigens ook niet zo slim om haar tas mee te nemen, want er zaten een iPod, iPhone en camera in. Al met al hebben we dus weer een spannende avond gehad! En ook deze mensen, Carl en Karin, gaan we niet meer vergeten :)