Poolparty! - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Poolparty! - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Poolparty!

Door: kfijneman

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

02 Juni 2012 | Verenigde Staten, Scottsdale

Vandaag hebben we weinig te schrijven, want we hebben weinig gedaan.

Na ons ontbijt vanochtend zijn we naar het zwembad gegaan, want we waren uitgenodigd voor een poolparty. We hebben tot het avondeten aan het zwembad gelegen. Op een gegeven moment hadden ze een vrouw in een zeemeerminpakje gehesen en haar in het zwembad gezet. Dat was wel grappig om te zien! We hadden alleen de camera niet meegenomen, dus we konden geen foto maken.

Vanavond zijn we terug gegaan naar het restaurant waar we gisteren hebben gegeten. We hebben weer een paar leuke mensen ontmoet waar we mee hebben staan kletsen. Er bleek een fund raising te zijn voor het nichtje van de eigenaar, want zij had borstkanker. Alle vaste klanten gingen activiteiten doen, zoals golfen, om geld in te zamelen. We hebben een extra tip gegeven om ook ons steentje bij te dragen.

Eenmaal terug hebben we alvast wat spulletjes ingepakt en rustig aan gedaan, want morgen gaan we op tijd vertrekken naar Palm Springs.

• 03 Juni 2012 - 09:00

Riek:

Petje af hoor voor die tip om jullie steentje ook bij te dragen

• 03 Juni 2012 - 10:46

Jolanda:

Ook niet verkeerd om een middagje aan het zwembad te liggen..........
    Heerlijk!

Hier regent het ondertussen.
    Geniet nog van jullie laatste dagen in de USA!

xxxx

• 03 Juni 2012 - 14:32

Wilma En Ben:

Goed hoor om een tip te geven. Dat soort acties zijn altijd goed. Geniet nog van de laatste weekje. Gaat snel he. Xxxjes wilma en Ben