Dag 4: We’re back again! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Dag 4: We’re back again! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Dag 4: We’re back again!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

21 Mei 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanochtend zijn we op tijd vertrokken, want er werd 12 cm sneeuw verwacht in Mammoth Lakes. Onderweg zijn we alleen gestopt om te lunchen en te tanken en rond 15.00 uur arriveerden we in Los Angeles. Daar was het zo’n 21 graden, een stuk warmer tegenover 2 graden in Mammoth Lakes! Na het inchecken hadden we nog voldoende tijd over, dus toen zijn we naar Chinatown gereden. Hier hebben we een standbeeld van Bruce Lee gezien en Kirsten heeft een paar Aziatische maskertjes gescoord. Vervolgens zijn we naar Santa Monica Pier en 3rd Promenade Boulevard gegaan. Hier zijn een hele hoop winkels, zoals Sephora, Adidas, Levi’s, Ripcurl, Michael Kors, etc. We hebben bij een Grieks restaurantje gegeten en we kregen veel lekkers voor weinig geld! Het verkeer valt hier wel tegen, zelfs om 21 uur staat er nog file. Rond 21.30 uur waren we terug in het hotell en we gaan zo slapen, want er staat morgen veel leuks op de planning. We willen een TMZ Celebrity Tour gaan doen, even over de Farmers Market struinen en we gaan bij Pig ‘n’ Whistle eten, waar we twee jaar terug ook zijn geweest. Morgenavond volgen weer wat leuke foto’s!

Liefs xxx

• 21 Mei 2014 - 12:43

Riek:

Ben benieuwd of jullie mannen Kirsten nog weg kunnen krijgen bij Sephora en de andere winkels. Vanavond ga ik trouwens naar Sister act met Trudy en Kiitty, dus morgen hoor je wel hoe het geweest is en ik zal papa vragen om bij Bongo te gaan kijken. Het is hier nog steeds warm met kans op onweer. Groetjes en xxx pa& ma

• 21 Mei 2014 - 19:40

Lindsey:

Kirsten, bij deze wil ik je laten weten dat je echt een held bent dat je Mark en Michael zover heb weten te krijgen dat jij veel make up gekocht hebt. Mijn steun heb je! Haha