Dag 22: Moose on the loose - Reisverslag uit Teton Village, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Dag 22: Moose on the loose - Reisverslag uit Teton Village, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Dag 22: Moose on the loose

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

07 Juni 2014 | Verenigde Staten, Teton Village

Vanochtend wilden we gaan ontbijten, maar we konden geen restaurant vinden dat ontbijt serveerde. Uiteindelijk zijn we bij Starbucks neergeploft en hebben we even wat naar binnen gewerkt. Daarna zijn we lunch gaan kopen bij de supermarkt (broodjes voor de jongens en sushi voor mij!) en naar Grand Teton National Park vertrokken. Hier hebben we heel de dag rond gereden en van alles gezien. We zijn een stukje gaan hiken bij het Jenny Lake en toen kwam er ineens een eland uit de bosjes! Ze stond enorm dichtbij en we hebben er mooie foto’s van kunnen maken. Onderweg hebben we ook toffe dingen gezien, zoals beekjes, meertjes en allerlei kleine dieren zoals Swallowtail Butterflies (Pages in het Nederlands). Op het laatst hebben we een kijkje genomen bij de Teton Dam. Daarna was het tijd om te gaan eten. Gelukkig zijn er genoeg restaurants waar je avondeten kunt nuttigen. Het eten was heerlijk, maar de service belabberd. Ze kwamen de rekening al brengen toen we nog aan het eten waren (oké, dat kan nog en zijn we gewend in Amerika) en het toetje kwam al toen ik nog aan het eten was. Toen we daarna terug reden kwamen we langs een autoshow van Amerikaanse klassiekers. Daar hebben we even een kijkje genomen en foto’s gemaakt. We hebben de avond afgesloten door weer lekker in de buiten hot tub te chillen. Deze tub zat op de vierde verdieping, dus we konden mooi de maan en de bergen zien! Morgenochtend vertrekken we naar Salt Lake en onderweg gaan we door Big Cottonwood Canyon.

xxx

• 08 Juni 2014 - 10:40

Riek:

Die sushi klinkt wel goed alleen Starbucks wat minder, maar ja ... als je maar plezier hebt.xxx

• 08 Juni 2014 - 11:43

Ben:

Klinkt wel goed na het eten ff lekker in de hot tube moet er toch ernstig over na gaan denken om ook eens die kant op te gaan als ik hoor en zie wat jullie daar allemaal meemaken.
    Groetjes

• 08 Juni 2014 - 12:08

Theo:

Ja ontbijt is bar en boos in the USA volgens de verslagen die ik en anderen lezen maar de rest is toppie so what en ik gaat toch serieus de eerst volgende keer als je moeder weer naar Newyork gaat echt wel mee Have a lot of fun groetjes Pa&Ma