Dag 5 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

21 Mei 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Titel: If you need to ask the price, this is not the right place to shop

We zijn de dag begonnen met een tour langs de huizen van celebrities en het Hollywood bord. We zagen onder andere de huizen van Vin Diesel, Sylvester Stallone, Eddie Murphy, Bruno Mars, Paris Hilton en een hoop anderen. Daarna reden we door Rodeo Drive, de duurste winkelstraat van Los Angeles. Hier zijn onder andere winkels van Louis Vuitton en Chanel te vinden. Op geen van de producten staan prijzen. Men zegt dat als je de prijs moet vragen, Rodeo Drive voor jou niet de plek is om te gaan shoppen. Vervolgens hebben we lunch gehad bij Pig ’n Whistle en zijn we in Hollywood naar Madame Tussaud’s gegaan. Dit was erg gaaf, er stonden mooie wassen beelden en ze hadden veel attributen die je kon gebruiken voor de foto’s, zoals petjes, jasjes, wandelstokken, etc. We zijn onder andere op de foto geweest met Obama, Don Corleone, John Travolta, Spiderman en Snoop Dogg. Toen we daar klaar waren, was het een uur of 4. Ik wilde graag naar de Farmers Market, dus we hadden dat ingevoerd op het navigatiesysteem. Echter waren er zoveel Farmers Markets, dat we de verkeerde hadden ingevoerd. We kwamen uit in het plaatsje Torrence en hier was weinig markt te zien helaas, haha. We kregen honger dus besloten op zoek te gaan naar een restaurant. We kwamen een restaurant tegen dat Black Angus serveerde en we hebben er heerlijk gegeten. Daarna zijn we terug naar de hotelkamer gegaan om rustig op te ruimen en te douchen. Morgenochtend vertrekken we naar Las Vegas en daar hebben we geen internet (tenzij we ervoor betalen, maar we zijn nog altijd Nederlanders..) dus jullie horen over 2 dagen weer van ons!

xxx

• 22 Mei 2014 - 15:42

Theo:

Hallo people het was weer een leuk reisverslag en ook nog een restaurant waar jullie black Angus hebben gegeten echt iets voor Mark oh ik ben bij Bongo geweest heb hem gourmet gegeven vond ie heerlijk heb de kattenbak gereinigd alleen het grit is wel heel weinig erg dun laagje ik zal wat grit van ons erin doen hij moet wel zijn uitwerpselen kunnen bedekken heb er nog even mee gespeeld vond ie heerlijk met wokkel is ook alles prima zat half opgericht onder de lamp nog veel reisplezier toegewenst pa en ma

• 22 Mei 2014 - 16:02

• 22 Mei 2014 - 17:01

Rein:

Fijn dat de Reis goed gaat, bongo word nu dus dubbel gevoerd ? Wij gaan iedere dag twee keer en de bak was dinsdag helemaal verschoond

• 23 Mei 2014 - 12:01

Theo:

Hoi Rein ik ben er maar 1x geweest en heb bongo wat gourmet gegeven vind ie gewoon lekker ik weet van Mark dat jullie de kat verzorgen hardstikke fijn vond het effe leuk om te gaan kijken maar hij word goed verzorgd door jullie respect theo