Dag 18: On our way again - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Dag 18: On our way again - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Dag 18: On our way again

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

03 Juni 2014 | Verenigde Staten, Cody

Vanochtend zijn we op tijd op pad gegaan, want we hadden vandaag onze langste rit van deze vakantie voor de boeg. We zijn vertrokken vanuit Rapid City om naar Cody te gaan. Dit plaatsje ligt dichtbij Yellowstone National Park en we verblijven hier 3 nachten om Yellowstone te gaan bezoeken. Onderweg hierheen zijn we gestopt bij Devils Tower National Monument, een grote monoliet van intrusief gesteente (voor meer info; zie Google haha). Tegen 18.00 uur hadden we behoorlijke honger en zijn we in een klein plaatsje genaamd Big Horn gestopt. Hier hebben we bij een lokaal restaurantje gegeten en daarna was het nog een uur rijden. Na aankomst hebben we onze spullen weer naar binnen geladen en onze kleren gewassen. Wij zijn klaar voor Yellowstone National Park :)

xxx

• 04 Juni 2014 - 09:06

Ben:

Fijn dat jullie ons ook nog wat willen leren ik zal intrusief gesteente eens gaan googlen en verder zou ik zeggen vermaak je daar in Yellowstone en doe Yogi bear de groeten maar let wel op je eten als je hem ziet want daar is hij gek op
    Groetjes

• 04 Juni 2014 - 13:36

Theo :

Een hele goede tip van Ben pas goed op je picknickmand want Yogi Bear zit met zijn berenpoten direct aan jullie eten zeker jam en honing dat deed hij in de serie ook altijd en dan kreeg hij op zijn kop van die dikke boswachter Hahaha groetjes Pa&Ma