Laatste dag en weer thuis! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Laatste dag en weer thuis! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Laatste dag en weer thuis!

Door: Kirsten Fijneman

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

18 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Eindelijk het laatste verslag! Na de vakantie ben ik meteen gaan werken dus kwam er niet aan toe om het verslag af te maken.

Op de laatste dag in Kaapstad was er een heerlijk zonnetje en hebben we eerst het Two Oceans Aquarium bezocht. Hier waren echt gave beesten te zien; haaien, zeeschildpadden en reuzekrabben! Om de rest van onze tijd vol te maken hebben we een wandeling gemaakt door de botanische tuinen in Kirstenbosch. We hebben rustig gegeten en zijn toen naar het vliegveld gereden. Niemand wist waar we onze navigatie in moesten leveren, dus we hebben zeker een half uur rondjes gelopen op de luchthaven. Op zich niet zo erg, maar er was iemand die onze koffers meenam op een karretje en die moest ook de hele toch achter ons aan hobbelen. Voor de moeite hebben we hem onze laatste flessen water en 100 ZAR gegeven.
De vlucht ging op zich prima, alleen jammer dat er rechts achter me een snurker zat. Ik heb echt een hekel aan snurken.. Uiteindelijk was ik zo moe dat ik toch in slaap viel en tegen de tijd dat we wakker werden kregen we een lekker klef vliegtuig ontbijt.
Eenmaal thuis hadden we eigenlijk nergens last van, want de tijdzone is hier hetzelfde. Dat was bij de reizen naar Amerika wel anders!
Nu is het gewone leven weer begonnen en zijn we aan het nadenken over waar onze reis volgend jaar heen gaat...