Dag 13: Een lang ritje - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Dag 13: Een lang ritje - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Dag 13: Een lang ritje

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

29 Mei 2014 | Verenigde Staten, Estes Park

Vandaag hadden we weer een rij-dag. We zijn van Grand Junction naar Estes Park vertrokken. Hier blijven we 2 nachten om de Rocky Mountains te bezoeken. De rit was al best lang, maar we moesten ook nog meer dan een half uur omrijden, omdat de weg was afgesloten. Onderweg was de natuur wel prachtig. We reden tussen de bergen en voor een groot deel langs een rivier. We zitten in een leuk hotel met een mooie kamer. Vanavond zijn we uit eten gegaan bij een familierestaurant, maar het viel behoorlijk tegen. Ze vragen altijd of het heeft gesmaakt en toen we aangeven het niet geweldig te hebben gevonden, werd er eigenlijk gewoon overheen gepraat. Morgen gaan we dus op zoek naar een ander restaurant. Voor morgen overdag hebben we een bezoek aan het Rocky Mountain National Park op de planning staan. Hier zijn leuke auto- en wandelpaden, dus we zijn benieuwd! We hebben al elanden en een kolibrietje gezien, wellicht gaan we morgen nog meer dieren spotten :)

Liefs xxx

• 30 Mei 2014 - 10:21

Riek:

Ik ben benieud of jullie nog meer dieren tegen komen, en hopen dat het eten weer wat beter wordt. Hier wordt het gelukkig weer wat beter met het weer, dan kunnen we weer bbq-en.Nog veel plezier xxx

• 30 Mei 2014 - 10:40

Ben:

Mooi wat jullie allemaal weer mee maken en hier heb je ook wel eens dat het eten minder is dus dat komt ook weer goed
    Veel plezier verder tot de volgende keer maar weer.

• 30 Mei 2014 - 13:28

Theo:

Echt cool al die dieren zeker een kolibrie een prachtig vogeltje met al die kleurtjes en wat het eten betreft er is maar 1 Murphy,s steakhouse en das bij ons om de hoek Hahaha groetjes avonturiers

• 30 Mei 2014 - 17:59

Trudy:

Mmmh murpy's ha ha!!! Maar gaaf.toch rocky moantains....ben benieuwd naar de foto's hoop snel weet wat te zien ;-) veel plezier x x dikke kus