Morgen is het zo ver! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Morgen is het zo ver! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Morgen is het zo ver!

Door: Kirsten Fijneman

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

19 Juli 2013 | Nederland, Nederland

Morgenochtend vertrekt onze vlucht om 10.25 uur richting Johannesburg. Het vliegtuig is al geland, dus als het goed is gaan we geen vertraging hebben :) Het volgende bericht komt als het goed is vanuit Johannesburg! We zullen niet overal internet tot onze beschikking hebben, dus als jullie een paar dagen niks horen; no worries.

• 19 Juli 2013 - 20:40

Lindsey:

Ik ga je volgen!

• 19 Juli 2013 - 20:44

Truud:

Daar gaat ze weer...mijn kleine zusje, en lieve mark X :-(( veel plezier en geboet samen weer van jullie volgende mooie reis ervaring..hoop dat het alle verwachtingen overtreft....we zullen jullie missen, en kleine Lara zeker....hele dikke kussen van ons en we kijken weer uit naar jullie mooie verhalen!!! X love you

• 19 Juli 2013 - 20:52

Wendy:

Hele fijne vakantie!!
    Geniet er van want daar kom je niet ieder jaar!! X

• 23 Juli 2013 - 23:42

Kirsten Fijneman:

We konden voorheen de reacties niet lezen vanwege de trage verbinding. Nu wel! Leuk dat jullie ons weer gaan volgen.

Aaaww wij missen jullie en Lara ook al hoor zus! Tot nu toe vinden we het erg gaaf allemaal. Na de vakantie komen we wel weer langs met véél foto's haha. Love you too! Dikke kus en knuffel! xxx