Dag 10 Long Drive - Reisverslag uit Mbotyi, Zuid-Afrika van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu Dag 10 Long Drive - Reisverslag uit Mbotyi, Zuid-Afrika van Kirsten Fijneman - WaarBenJij.nu

Dag 10 Long Drive

Door: Kirsten Fijneman

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

31 Juli 2013 | Zuid-Afrika, Mbotyi

Goede avond allemaal!

We hadden vandaag een lange dag voor de boeg. We hebben op onze kamer ontbeten en zijn daarna vertrokken. Helaas hebben we maar een klein stukje van Durban kunnen zien, namelijk toen we er in de file stonden. Zoals ik gisteren al vertelde deed onze navigatie het niet en de omschrijving die we op papier hebben gekregen was ook niet helemaal juist. We zijn even verdwaald geweest, maar toen we eenmaal uit Durban waren wisten we de weg wel te vinden. We hebben er 7 uur over gedaan en we zijn alleen gestopt in Kokstad om wat te eten bij Nando’s. Rond 15.00 uur kwamen we hier aan bij de Mbotyi Lodge. We zijn naar de lagune en het strand gewandeld en nu zitten we te wachten tot we aan tafel kunnen. Helaas niet veel kunnen zien en doen vandaag dus. We blijven hier ook maar weer één nacht en morgen hebben we weer een rit van 5 uur richting East London. Hopelijk kunnen we daar iets meer van de omgeving meepakken, alleen maar rijden om ergens te komen en de dag erna weer vertrekken is niet zo leuk! We verblijven morgen in het Inkwenkwezi Private Game Reserve. Hier is veel te zien, dus let’s hope for the best.

Tot morgen!